رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

 مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان مازندران تایید شد+فیلم

  • کد خبر: ۱۸۶۳۲
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
 مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان مازندران تایید شد+فیلم
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید ابتلا و مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا ویروس در استان، گفت: مرگ یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستان‌های شهرستان تنکابن تایید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر موسوی افزود: جسد این فرد تا اعلام نهایی نتیجه آزمایش‌های کرونا ویروس، در سردخانه نگهداری می‌شود تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.


او گفت: آمار ابتلا به بیماری کرونا ویروس در کشور از طریق ارتباطات وزارت بهداشت پس از انجام آزمایش‌های تشخیصی اعلام می‌شود.


دکتر موسوی با بیان اینکه بیماری کرونا ویروس شباهت زیادی به آنفلوانزا و سرماخوردگی دارد، افزود: تاکنون آزمایشات مثبت کرونا در شهروندان مازندرانی دریافت نشده است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:آزمایش ابتلا به بیماری کرونا ویروس تنها از افراد مشکوک به این بیماری گرفته می‌شود.


او گفت: از آنجا که این ویروس برای درمان واکسن و دارویی ندارد، شهروندان را به رعایت موارد پیشگیرانه از جمله پرهیز از روبوسی، دست دادن، شرکت در محافل شلوغ و رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله با افراد سالم یا مبتلا به سرماخوردگی، شست و شوی مرتب دست‌ها با شوینده‌ها در زمان ۲۰ ثانیه و در مراکز عمومی و اداری و نیز پرهیز از استفاده خودکار مشترک و پرهیز از مصرف قلیان به دلیل آلودگی زیاد و استفاده از ماسک برای مبتلایان به سرماخوردگی و آنفلوآنزا که دچار عطسه و آبریزش بینی هستند توصیه کرد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->